Thursday, August 9, 2012

Jadual Profit RGCX




Cara-cara menyertai RGCX (Rapid Gold & Currency Exchange)

Sila SMS maklumat-maklumat berikut:
1) Nama penuh
2) IC Number
3) Alamat
4) Email

5) Username
6) Nombor Telefon
7) Tarikh Lahir
 
Mastura
No. Tel: 019-3899158


Atau boleh juga mendaftar secara online melalui link berikut:


http://www.rgcxplus.com/idayu 
http://www.rgcxplus.com/hafizakhir

http://www.rgcxplus.com/najwa

http://www.rgcxplus.com/satina

- Setelah anda mendaftar, anda akan menerima DETAIL akaun melalui SMS dan EMAIL yang dihantar terus ke hanphone anda ataupun email yang digunakan untuk pendaftaran.
- Anda boleh pilih untuk deposit minimum USD150.
- Anda perlu TT duit anda ke akaun bank syarikat. (Telegraphic Transfer 3-7 working days). ( ATAUPUN membeli kredit dari kami dalam less than 15 mins boleh diiuruskan).
- Anda juga boleh membeli credit tersebut dari saya. Hubungi 019-3899158 untuk mendapatkan harga istimewa.

Peringatan: Wajib pastikan nama yang didaftarkan mesti 100% ikut nama di IC anda untuk pengesahan dari syarikat bagi tujuan pengeluaran terus melalui TT BANK akaun anda bagi tujuan verifikasi bagi tujuan untuk keselamatan.

Pengeluaran/ Withdrawal 

Anda perlu verify akaun anda dengan RGCX dengan upload dokumen-dokumen yang diperlukan.Setelah akaun tersebut disahkan, barulah anda boleh membuat pengeluaran melalui Telegraphic Transfer (TT) dari Bank Panama terus ke Bank anda di Malaysia. Atau boleh withdraw melalui penjualan kredit anda itu kepada pihak kami untuk mendapatkan RM dengan segera. Minimum pengeluaran direct dengan syarikat RGCX ialah USD500. Tetapi jika withdraw dengan menjual kredit keuntungan anda dengan ahli-ahli lain atau dengan kami USD10 pun dah boleh.


Sebarang pertanyaan atau soalan boleh hubungi terus di talian 019-3899158 atau di akaun facebook Mastura Othman
 
Bertindak sekarang! Anda boleh memilih untuk menjadi orang biasa yang hidup biasa-biasa saja atau menjadi orang biasa yang bertindak secara luar biasa dan menjadi orang yang kaya dan berjaya.

No comments:

Post a Comment